Sayfalar

26 Ağustos 2011 Cuma

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM



Bugün benim doğum günüm.Bunu her söyleyişten sonra nedense hep teoman gelir aklıma.
Saatim yok


Tam olarak bilemem

Biraz biraz

Biraz şarap önceydi

Nasıl oluyor vakit bir türlü geçmezken

Günler hayatlar geçiyor



Kayıp bir bavul gibiyim havaalanında

Ya da boş bir yüzme havuzu sonbaharda

Çok mu ayıp hala mutluluk istemek

Neyse zaten hiç halim yok



Bugün benim doğum günüm

Hem sarhoşum hem yastayım

Bir partaburisi üstümde

Babamın öldüğü yaştayım



Bugün benim doğum günüm

Kelimeler büyüyor ağzımdan

Bildiğim tüm hayatlar

Paramparça paramparça





Bugün benim doğum günüm

Hem sarhoşum hem yastayım

Bir partaburisi üstümde

Babamın öldüğü yaştayım



Bugün benim doğum günüm

Kelimeler büyüyor ağzımdan

Bildiğim tüm hayatlar

Paramparça paramparça



Bugün benim doğum günüm

Hem sarhoşum hem yastayım

Bir partaburisi üstümde

Babamın öldüğü yaştayım



Bugün benim doğum günüm

Kelimeler büyüyor ağzımdan

Bildiğim tüm hayatlar

Paramparça paramparça

Her yıl yapılan hesaplaşmalarla başladı günüm.Ama ne yaptığımdan pişmanlığımı hissettim ne de gelecek için ideallerimden vazgeçtim.
Beklentim hiçbir zaman hiçbir kimseden olmadı.Ama 30 yıldır her doğum günümde eşimin bugünü hatırlamasını istediğim aşikar.
O asla bu günün benim için önemini anlamadı.
Hatta kabahat bende oldu her zaman bu güne bir mana yüklediğim için.
Kalıplaşmış birkaç cümleyle geçiştirdi her sorduğumda"ben seni bir günde mi hatırlayacağım?"
Benim istediğim sadece kendimi özel hissettirmeleri.Eşimin,çocuklarımın.Bana değer verdiiklerini hissetmek istiyorum.Ellerinde hediyelerle gelmesinler zaten.Maddi hiçbirşeyle ölçülmez iki çift güzel lafın değeri.
dudaklardaki içten tebessümün "iyi ki varsın" anlamına gelmesi....
Gözdeki bakışların sevgiyi haykırması...
Bunlar zor şeyler mi?
Erkekler anlamıyor gerçekten..
Çocuklarım da ..
zaman zaman doğum günümü hatırlayıp kutladıkları zaman da benim gazabımdan korktukları için olduğunu düşünüyorum.
Önemli de değil artık.Dile kolay tam 30 yıl bekledim iyi dileklerini herkesin.
Ben bu gece kandil olması sebebiyle önce yapmam gerekenleri yapacağım ufacık bir pasta(peki) alıp üzerine mum koyup kutlayacağım sahilde...
İsteyen gelsin isteyen gelmesin ben giderim.
Ben benim için çok önemliyim....
Herkesin kadir gecesi hayırlara vesile olsun inşallah....

9 yorum:

  1. Neşecım cok ozel bı gune rastlamıs dogum gunun
    bu ısaret bence
    bundan sonrasının cok guzel olacagına daır cok ozel bır ısaret


    dogum gununu kutluyorum
    hersey gonlunce olsun dılerım

    YanıtlaSil
  2. Kutlu olsun. Ancak çok üzüldüm. Sen de üzüldüğünü hissettirmezsen anlamazlar. Anlamayana anlatmak lâzım. Onlar için önemli birkaç şeyi de sen unut ki ayni duyguyu yaşasınlar. Çocuklar görerek öğrenir, onları suçlayamam da kocanı suçlarım.
    Yakın bir arkadaşının doğum gününü gece ailece kutlamasını ve sizi de ailece davet etmelerini sağla. Özellikle sevgi sözcüklerini bolca kullanmalarını iste.Çıkışta da arkadaşın adına ne kadar mutlu olduğunu, hepsinin ne kadar sevecen ve tatlı olduklarını, ailesinin arkadaşını sevdikleri belli ediyor olmalarının ne güzel olduğunu filan anlat.Bu onlara yaptıkları hatayı hatırlatacaktır.
    Ben mumunu üflerken sahilde seninleyim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Mutlu yaşlar dilerim Doğum gününüz kutlu, Kadir geceniz mübarek olsun. Size hediye olarak kendi ellerimle yaptığım doğum günü pastasını getirdim. :)) http://3.bp.blogspot.com/-yQMV6E9dfoE/TVRQLUZ33HI/AAAAAAAAASE/eGJQKiVuQf4/s1600/sevgidukkani-net-dogumgn+%252814%2529.jpg

    YanıtlaSil
  4. Umarım haklı çıkarsın öykücüğüm...Umarım

    YanıtlaSil
  5. sevgili nedret önerin için teşekkürler ama bu saatten sonra değişen birşey olamaz diye düşünüyorum.Yapı meselesi bu bana kasıtlı yapılmış bir hareket değil..Kendi doğum gününün bile farkına varmıyor....Ne yapabilirim ki onu olduğu gibi kabul etmekten başka...
    Aslında bunu yıllar öncesinde kabul ettim mantık olarak ama insan duygularına söz geçiremiyor maalesef.

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler noengel bu ne güzel pasta böyle

    YanıtlaSil
  7. daha nice uzun,sağlıklı yaşlar dilerim.Ben sizin yanınızda sahilde olacağım.
    Benim içinde özel günler özel kutlanmalıdır.Hatırlanmalıdır.Ben sevgili eşime bunu zorda olsa hissettirdim.Umarım bundan sonraki yıllarda eşinizde bunun önemini anlar ve değer verir duygularınıza...
    Hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil
  8. Aaaah bu arada Teomanın o şarkısıs benimde çok sevdiğim şarkıdır.Nedense o şarkının nakarat kısımları beni çok etkiliyor.

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim neslihan hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..