Sayfalar

21 Eylül 2011 Çarşamba

başlık bile atasım yok..

Bu aralar evden ya kaçasım geliyor ya da eve kapanasım..10 günden fazla süren bir banyo tadilatının bitmesi bile çözüm değilmiş rahat nefes almak için.Şimdi de sırada evin boyanması ve mutfak dolaplarının takılması var.Ve ben bu karışıklıkta elimde bez ve mop bir o yana bir bu yana arz-ı endam etmekteyim.
En az 20 gün daha stresim var.Sonrasında da yerleşip dinleneceğim derken bayram geliyor...Bu yaz nasıl geçti bilmiyorum ama şükürler olsun ki sağlıklıyım.Çünkü hayatımda bu yılki kadar yorucu bir yaz tatili geçirdiğimi hatırlamıyorum.Oysa ilk kez bu yaz koca yazı deniz kenarında geçirme planı yapmıştık.İyi ki de plan yapmışız.Yaptığımız halde denize girmek şöyle dursun ,uzaktan izledik.ya yapmasaydık diyorum..
üfff bu kış nasıl geçer şimdi.......
Allah sağlık sıhhat versin umudum seneye....
Bir sürü iş var hala .....
Ayağımı uzatıp tv izlemek istiyorum.Üstelik bir sürü hobim varken hiçbirisinden de keyif almıyorum.Depresyona mı giriyorum acaba?
Okulların açılması ile ben de birazcık nefes aldım ya bakalım...
Herkese sevgiler benden bu kadar.Uzun zaman da yazabileceğimi sanmıyorum..

3 yorum:

  1. sebep aramana gerek yok tadilat,evin karmaşası hele mutfaksız yaşam en büyük ruh karartıcılar :(
    ama sabır geçecek ,belki de sömestrede bir kaçamakla dinleneceksin

    YanıtlaSil
  2. evde tadılat cok zor
    ama hepsı bıtıp
    bı kahvenı alıp mıs gıbı bı evde olunca
    gececek bu sıkıntın..

    azıcık daha sabır
    optum sevgıyle

    YanıtlaSil
  3. sevgili öykü ve sevgili neval,teselliniz için teşekkürler.....Ben de öyle umuyorum..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..