Sayfalar

22 Ekim 2011 Cumartesi


Hiçbir insan cani bile olsa bu şekilde öldürülmeyi hak etmiyor.
Kimden mi bahsediyorum Kaddafi'den.
Siyasi görüşü bana yakın ya da uzak hiç farketmiyor.Sabah haberlerinde katledilme görüntülerini izlerken midem allak bullak oldu.
Kaldıramadım bu vahşeti.
Bazıları çıkıp onun insan olmadığını söyleyebilir ama sonuçta görüntüde bir insan sureti vardı..
Yapamadım izleyemedim fazla.
Bana Iraklıların Saddam'ı idam etmelerini çağrıştırdı.
Hatta heykelini yerlerde sürüklemelerini.
Ne oldu Irak hala Saddamlı Irak konumuna gelemedi.
Acaba biryerlerde hata mı yaptılar?
Amerikanın oyununa mı geldiler?
Tartışılır...
Şimdi ise Libyada bayram var.
Tarih tekerrürden ibaret.
Ben bu filmi daha önce gördüğüm için sonunu merak bile etmiyorum
Ama yaşadığım sürece aklımdan çıkmayacak tek şey var ki...
VAHŞET.........
İnsanlığın can çekiştiği nokta...
Gel de feminist olma...gibi birşey..
Çünkü o görüntülerde bir tek kadın görmedim.
Erkek düşmanı da değilim...Çünkü üç erkek çocuk annesiyim.
Ve dolayısı ile aklıma takıldı.
Son günlerin kadın cinayetleri de aklıma geldiğinde erkeklerin çoğunun içinde bir canavar olduğuna inanmaya başladım.
Gerçi kadın cinayetlerinin çoğalmasının tek nedeni olarak ben medyayı görüyorum ya neyse.
Demek ki neymiş ?
Bana göre medya "erkeklerin içindeki canavarı" körüklüyormuş.
Kim ne derse desin ben buna inanıyorum.
Her cinayet bir başkası için emsal teşkil ediyor.
O yüzden bu haberlere bir süreliğine son vermeliler diye de düşünüyorum...
Neyse gelelim tekrar Libya'ya:
Bugün resmen özgürlük ilan edeceklermiş...
Ne diyelim herkes özgürlüğü hak ediyor...
Ama yaşadığı hayatın mı gerçek özgürlük,özlediği hayatın mı,önce çok iyi sorgulaması gerekiyor..
Bu konuda yorumum olamaz.
Çünkü oradaki yaşam şartlarını sadece orada olanlar biliyor,gazeteden okuyamlar değil.
Hayırlı olsun diyorum...

1 yorum:

  1. Çok haklısın arkadaşım söylediklerinin hepsine katılıyorum .Birde basının sürekli sürekli deşifre etmesi yok mu insanı gerkçekten sinir ediyor.Ben sadece şunu söylemk istiyorum halkının ne kadar haklı olup olmadığını bilemiyoruz ama umarız Irak ın halkı gibi sonradan pişman olmazlar.zaten Fransa nın olayını kendi başarısı gibi gösterip zafer gösterisi yapması , Libya nın halkını çok önemsiyormuş gibi davranması da ayrı bir sinir bozucu durum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..