Sayfalar

15 Kasım 2011 Salı

bugünlük durumum


Nedir bu masaj yatağı çılgınlığı anlayamıyorum doğrusu.Her köşe başında açılan ve ücretsiz h,zmet veren.Tanıtım amacı ile hizmet verdiklerine inanasım gelmiyor doğrusu..
Zira yıllardır tanıtım yaparak ücretsiz kullanan insan neden para verip alsın ki..
Üstelik elektrik dalgaları söz konusu.Doğrusu ben şüphe ile yaklaşıyorum.İnsanların denendiğini düşünüyorum.İsterseniz paranoyak deyin bana..
Bir de bedelli askerlik bekleyen ünlüler takıldı kafama...Siz ne dersiniz?
Hala severek dinliyoruz ve izliyoruz kendilerini..
Bu vatanda zirveye çıkacaksın,sonra da bu vatanda askerliği bedelli çıkınca yapacaksın.Yok öyle üç köfte 25....
Benim anlayışıma ters.....
Vatanı seveceksin ve bunu da göstereceksin..Öyle laf salatası ile kendini haklı göstermeye "milleti salak yerine koyma" çabası derim ben başkası ne derse desin...
Bugün biraz agresifim galiba olmamam lazım aslında(biraz da kendimi eleştirmek istedim)
By

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..