Sayfalar

31 Ağustos 2009 Pazartesi







Dün gece ilk kez geldin rüyama oğluşum.Sanki hiç ayrılmamışız gibi.Öyle bir yerdeydik ki deniz kenarı gibi, ya da kanal kenarı gibi bir yer.Ben ayağımı soktum serinlemek için.Sonra ne olduysa bir masa etrafında toplandık.Senin terhis olmanı kutluyorduk.Komşularımızdan olan bir beyin,sana sigara ikram ettiğini gördüm.Onu kırmamak adına ,birşey söyleyemedim..Çünkü "bizde gençler askerden dönünce sigara ikram edilir"dedi.Rüya bu işte kınalı kuzum yoksa "ben böyle adete" der başlardım biliyorsun...Sonra sen yaktın sigarayı bana ve babana rağmen.Sana bir kızdım ki içimden.Hatır için bile olsa "içmemeliydin" diye düşündüm..Yoksa dedim askerde mi başladı bu çocuk sigaraya.Bayağı bir kaptırmışım kendimi rüyaya,davulcunun sesine uyandım.Baktım ki rüya, tabi hemen rahatlayamadım.Amma etkilemiş beni meğerse.Kınalı kuzum eğer bir engel çıkmazsa,perşembe gecesi yolculuk var sana doğru.Bu arada günlerimi boş geçirmemeye gayret ediyor konya ve Mevlana hazretleri hakkında daha fazla bilgi edinMeye çalışıyorum.Çok küçükken gittiğim o türbeye şimdi bilinçli olarak gitmek bana büyük bir haz erecek.Bir daha ya kısmet....Kınalı kuzum,neredeyse Ramazanı ortaladık sayılır.Bir sonraki ramazanda birlikte olmayı diliyorum.Daha sonraki yıllarda ise seNin evliliğini hayal ediyorum sana uzak bir fikir olsa bile.Bu konuda babanla çatışıyoruz.O diyor ki "ben öyle herkesi gelin diye kabul edemem kolay kolay"Sonra bana kızıyor"Sen ne biçim annesin tutup da ne üdüğü belirsiz bir kızı gelin diye getirirse ne yapacaksın" diyor.Beni biliyorsun sen kimi istersen başımın üzerinde yeri var.Ama babandan da çekeceğin var.Neyse hayırlısı ile o günler gelsin de belki şaka yapıyordur kimbilir.Ama seni sevdiğini bilirsin.Sana olan inancını da güvenini de..Sanıyorum sadece babalık içgüdüsü ile hareket ediyordur.Neyse bugünlük benden de bu kadar.Bir sonraki mektupta buluşana kadar HOŞÇAKAL.....Seni çok seven ANNEN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..