Sayfalar

1 Eylül 2009 Salı

Günaydın kınalı kuzum."artık gün saymıyorum yanına gelmek i in.Çünkü dün arayıp törenin bir hafta sonrasına ertelendiğini söyledin.Ben sabırlıyım, normal karşılıyorum ama küçük kardeşine bunu anlatmak çok zor oldu.Beş gün,dört gün diye sayarken birden bire yedi gün ekleyince çocuk fena oldu doğrusu.Neyse geç olsun da güç olmasın.Dün babanla birlikte bana robot yapacaklarını söyledi S..... .Ona bilgisayarı yasakladım ya aklısıra bana nispet yapıyor.-Dükanda çok bol malzeme var babama sordum bunlarla robot yapabilir miyiz diye,olabilir dedi bana.-Sna robot yapacaktık aslında,bütün işini görecekti de,sana iş kalmaz akşama kadar bilgisayar başından kalkmazsın diye yapmadık......dedi.Ben de ona:-oğlumcum daha Japonlar bile yıllardır o robot için çalışıyorken siz hemen nasıl yapacasınız merak ediyorum doğrusu....... dedim.Cevabı hemen yapıştırdı.İlginçti doğrusu.-Onların gözleri ksısık kısık,azar azar görüp azar azar yapıyorlar.Biz hemen yaparız ne var sanki?İşte çocuk aklı ........Bu çocuk büyüyünce ne olacak çok merak ediyorum doğrusu.....İçinizde duygularını en iyi ifade edebilen o.....İnşallah ileride değişmez.....Bizler böyle günler geçiriyoruz kınalı kuzum.Yalnızca bir kanadımız eksik.Umarım onu da kısa zamanda tamamlarız...Günler su gibi geçip gitsin......Seni çok seven ANNEN.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..