Sayfalar

28 Ağustos 2009 Cuma

Kınalı kuzum,bu mektup da sana.Bugün 28 Ağustos..Sen dün saat 6'da aradın.ve çok beklememe rağmen doğum günümü kutlamadın.Bunu senin yapmış olabileceğine inanamıyorum.Asla böyle birşey yapmazdın.Bana hep iyi olduğunu rahat olduğunu söyledin.Gerçekten rahat olsaydın doğum günümü hiç kaçırmamış biri olarak kutlardın.
Yok sana kırılmadım.Geçerli sebebin olduğuna inanıyorum.Hatırlayınca mutlaka özür dilersin.
Çünkü benim bu güne, ne kadar anlam yüklediğimi bilirsin.
Senin dışında mı? Bir tek Alev teyzen kutladı.Bir de üye olduğum forumlardan mesajlar geldi.Onlar bile ne kadar hoşuma gitti bilsen.
Önemsenmek güzel şey...
Her doğum günümde ümitleniyorum babandan yana ama hep aynı filmi tekrarlıyoruz.
Dün gece Amcanları da alıp sahile indik.Bir başka yaşanıyor hayat sahillerde.Sanki kimsenin evi yok.Öylesine kalabalık.Ve ben o kalabalıkta bile üzgün ve yalnız hissettim .
Alşımam lazım biliyorum ama takıntı olmuş herhalde,alışamıyorum......
Seni seviyorum minik kuşum,özledim.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..