Sayfalar

3 Eylül 2009 Perşembe

Sevgili oğluşum;
Törenin ertelenmese idi,bu gece yola çıkacaktık.Ama neyse geç olsun da güç olmasın.Herkesin uyuduğu şu saatte sana anlatmak istediklerimi yazmaya çalışacağım.
Dün gece rüyamda yine seninle beraberdik.Teferruatını herhalde birazdan hatırlarım.
Ayrıca dün E..'nın sınıfını değiştirmek için okula gittim.S.. beyle konuştum.Geçen yıl şımarık arkadaşlarından nasıl etkilendiğini biliyorsun.Ders bile dinleyememişti.Bu kaygılarımı yineledim,olmazsa okul bile değiştirebileceğimi söyledim.S...bey bana kaygılanmamamı,bu yıl değişiklik yaptıklarını,öğrencileri sbs puanlarına göre sınıflandıracaklarını,okul olarak başarıyı hedeflediklerini anlattı.Yani anlayacağın bütün 6,7,ve 8'leri harmanlayacaklarmış.Ben buna çok sevindiğimi söyledim.Ama "müdür bey velilere bunu nasıl anlatacaksınız,çok kişi karşı çıkabilir" dediğimde onun da kaygılı olduğunu sezinledim.Kim ister ki çocuğunun tescillenmesini?
Oysa egoyu ön planda tutmak diğer çocuklara karşı yapılabilecek en büyük bencillik bana göre..Neyse ben memnun, mutlu okuldan ayrıldım.
Ve bu yıl için kararlar aldın.E...'yı dershaneye göndermekten vazgeçtim.Kendim çalıştıracağım.Dün onun için yayınevlerinin test kitaplarını ve yaprak testlerini araştırdım.Geçen seneki yayınevinin kiaplarını istemiyor ya bakacağım artık.Kural koydum..Ben sadece haftada bir gün gideceğim kursa o da öğleden sonra.
Bu saatten sonra ben yokum artık iki küçük çocuk var geleceğe hazırlanan.Tv açmayacağız onlar uyumadan.Sabahları S....'yı,öğleden sonra da E....'yı çalıştıracağım.Çok değil düzenli çalışırsa günde üç saat yeter de artar bile.Ama biliyorsun ki uzun süren günlük ödevleri değil,performans ve proje ödevleri.İlk dönem böyle deneyeceğim.Başarılı olacağına inanyorum.
Ayrıca belki matemetik dersi aldırabilirim.Çünkü onun anlayacağı dilden anlatabilmek biraz zor gibi.Bunu da ancak o konuda eğitim almış biri daha güzel yapabilir.
Neyse,bugün perşembe.Pazarımız da var.Senin siparişlerini almaya gideceğim.Siyah çorap ve yeşil çamaşırlar...giderken götürmedin alırım dedin.Aslında en çok da herşeyi geride bırakıp,boynuna içinde yalnızca kimliğin,mendilin,kalemin ve para olan çantayla yola çıkman koymuştu bana.Bir küçük bavul alsaydın hiçdeğilse avuntum daha fazla olacaktı.Bu kadar üzülmeyecektim.
Neyse şimdilik öpüyorum.Özlemin içimde büyüyor ama acıtmıyor artık.Seni özlüyorum.Bu ayrılık acısını hafifleten rabbime de şükürlerolsun.
Seni çok seven ANNEN....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..