Sayfalar

3 Ekim 2009 Cumartesi

Sevgili oğlum;
Sana dün yazdığım mektuptan sonra uzun süre düşündüm.En doğru olan kararı vermeye çalıştım.Özellikle s...'yı göğüs hastalıkları uzmanına götürmem gerekiyor.
Doktor ortamı temiz olmalı demişti...
Neye karşı savaşacağımı kesin olarak bilmeliyim.Allerji testi yaptıracağım.Sonrasında da tavrımı koymalıyım.Bu çocuk % 100 astım olmamalı.Ve olmaması için de elimden ne geliyorsa yapacağım.Takdir Allaha kalmış...
Umatrım doktor yalnızca beni korkutmak amacı ile söylemiştir.
Olsun!...Ben razıyım yeter ki üzüldüğümle kalayım da sizler sağlıklı olun..
Benim cepheden başka haberlere geçeyim.Dağıtım iznine gelince yiyebilmen için sana küçücük bir turşu kurdum.Biberlerin çekirdeklerini çıkarttım güzel olsun diye.Parmaklarım yanıyor cayır cayır...
Ama yerken güleceğiz inşallah....
Hadi yavrum benden bu kadar bugünlük.Yakında tekrar yazmak ümidi ile.
SENİ SEVEN ANNEN

1 yorum:

  1. Geçmiş olsun, genel hava kirliliği son yıllarda çocuklarda allejik rahatsızlıkların artmasına neden oluyor.Odasında duvardan duvara halı olmamasına dikkat edin, ergenlik dönemi ile birlikte geçecek, merak etmeyin. Askeriniz turşuyu afiyetle yesin
    Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..