Sayfalar

1 Ekim 2009 Perşembe

Sevgili oğlum,kınalı kuzum.Sana uzun zamandır yazmaya ara vermiştim.Gerçi telefonda her gün her havadisi alıyorsun da konuşmak için konu bulamıyoruz artık.Ama sana diyemediğim işin duygusal boyutu buraya yazacaklarım.
En küçük kardeşin S... için çok üzülüyorum.Okulun açıldığı ilk gün başladı öksürmeye ve ben onu derhal doktora götürdüm.Doktor dediysem sağlık ocağı.Hem çok yakın hem de fazla beklemesi yok.Neyse gittik ve bana eğer dkkat etmezsem kardeşinin ileride
%100 astım hastası olabileceğini söyledi.Ortamının çok temiz olması şart dedi.Zten bizim evde sigara içilmiyor ama gelene bunu nasıl anlatırsın ki?
Tiryakinin yedi ceddine söv, bir şey demez ama sigarasına tek kelime ettirmez.
Anlaşılan artık insanlarla bozuşmanın zamanı geldi.
Sigara kullanan balkonda içmeye razıysa gelsin. Yoksa "ne ben size, ne de siz bana" diyebilme cesaretini göstermeliyim.
Zor ama çocuğumdan da daha önemli değil ya!...Beni anlamayan benden uzak olsun.Evladım için dünyayı yakarım.Sizin saçınızın bir teline bile zarar getirene bu dünyayı dar ederim.
BEN ANAYIM.....
Bugün de okul toplantısına gittim.S....'nın eski masum S... olmadığını çok konuştuğunu söyeyip öğretmenini uyardım. O da şimdilik memnun olduğunu sınıfta hiç konuşmadığını söyledi.İnşallah bu seneyi de vukuatsız kapatırız.Bizden haberler bu kadar kınalı kuzum.Senin de iyi olduğunu biliyorum ya benden mutlusu yok.En içten duygularımla öpüyorum seni.Hayırlı teskereler diliyorum sana.Yolunu bekleyen,SENİ ÇOK SEVEN
ANNEN

1 yorum:

  1. canım yazılarına bayılıyorum ve takip ediyorum analık duygularını öyle güzel dile getiriyorsun ki okurken seni yaşıyorum hissettiklerini hissettiriyorsun analık güzel ve zor ..Rabbim hepimizin evlatlarını korusun .sigara konusunda da öyle haklısın ki çok kötü Allah kurtarsın bende içiyorum o mereti ama ısrar edenleri anlamıyorum .herkesin özgürlüğü diğerlerinin sınırında biter bence ...öyle de olmalı değil balkonda da içmese ne olur ..bende kurtulayım inşallah.
    bende tüm asker oğullarıma hayırlı tezkereler diliyor onları Allaha emanet ediyorum
    sevgimle öpüyorum arkadaşım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..