Sayfalar

2 Kasım 2009 Pazartesi

Hoşgeldin canım oğlum.Seninle beraber azalan hatta kaybolmaya yüz tutan neşemiz yerine geldi.
Tren garından seni baban ve kardeşlerin aldı sabahın 5'inde gitttiler.Ben evde kalmayı ve hazırlık yapmayı yeğledim.
S... seni dezenfekte etmiş kolonya ile ondan sonra öpmüş.
Şu domuz gribi de zamanını buldu yani.
Gerçi senin de ölüm vakasının gerçekleştiği kentten geliyor olman da bizi endişelendirmedi değil.Senin için ne kadar dua ettim bir bilsen...
Sonra "tam evime geldim oh!....." diyecekken zorla banyoya iteleyiverdik seni.
Banyodan sonra bir güzel hoşgeldin diyebildik ancak birbirimize....
Dün de dedenlere gittik.Ben bu bloğun okyanusta bir damla olduğunu düşünüyordum ki,amcamın eşi olan L....yarım türkçesi ile bana ,sana yazdığım bu mektupları okuduğunu söyledi.Resmen şoku yaşadım.Ve korktum.
Korkum duygularımı öğrenmesinden yana değil.Eğer sana söylerse sürpriz bozulacak.
Ben bu mektupları sana terhis olduğun zaman okutmayı düşünüyorum.
Hatta kardeşine de yazacağım.Haberiniz olmadan.
Canım amcam lütfen bu sürprizimi bozma olur mu?
Görüşmek üzere.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..