Sayfalar

20 Ocak 2010 Çarşamba

Nazlı Ilıcak'a tepkiliyim.

Aslında bu yazıyı birkaç gün öncesinde tasarlamıştım ama yazmak şimdi nasip oldu.Benim de Ağca'yı bir kahraman edası ile karşılayan medyaya sitemim var.Türkiye'de katilleri davul,zurnayla karşılamak neredeyse gelenek haline geldi.Yazık dürüst ve kendi halinde yaşayan vatandaşa.....Hiç prim yapamıyor....
Ve sayın Nazlı ılıcak da medyanın yaptığını yerinde buluyor.Gayet de doğalmış.Biz Abdi İpekçi'nin öldürüldüğü günleri de yaşadık,o zamanları ve sizin gibi düşünenlerin sessiz tavırlarını da hala hatırlıyoruz.
Sonuçta bir masum cana kıyılıyor,sebebi ne olursa olsun...
Öldürülen kişi kahramandır,öldüren kişi de katildir.....
Kahramanlar kahraman gibi anılmalı,katiller katil gibi karşılanmalıdır.
(Bu arada istemeden,kazara katil olmuş kişileri tenzih ederek yazıyorum.)

2 yorum:

  1. Hiçbirşey olan bir şarlatanı ve katili ne kadar abarttık. Zaten katillerin kahraman ilan edildiği günlerdeyiz. Tarih bu günleri afftmeyecek ve geleceğe en kara harflerle yazılacak biz dönemdeyiz. Şehit ve Gazi isimlerini okullardan kaldırdıktan sonra daha konuacak birşey kalmıyor.
    Nazlı ılıcak kesinlikle kıymet verilecek biri zaten değil. Ondan dolayı benim için o ne söylese sivri sinek az...

    YanıtlaSil
  2. Sözlerinize aynen katılıyorum. bu ülke kahramanlarını unutmamalı, şaşırmamalı.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..