Sayfalar

28 Şubat 2010 Pazar

Gittin yine!.....Kendime söz vermiştim ağlamayacaktım ve sözümü tuttum.Yavaş yavaş asker annesi olmaya da alıştım artık.Üzüntüler sevinçler yerini asker annesi olmanın gururuna bıraktı...
Şimdi sizleri soranlara "ikisi de asker" diyorum gururla......
Bir de iki ay sonra bir 15 gün izin kullanacağını bilmek rahatlattı biraz da!....
Sen de fazla duygulanmadın bu kez!...
Havaalanından seni uğurlarken ben iki ay sonrasının hesabını yapıyordum.
İki ay ne ki biz altı ayı yedik...
Seni uğurladıktan sonra ne kadar da alışsam , şu şarkıyı gevelemekten kendimi alamadım:
Hani o bırakıp giderken seni,
o öksüz tavrını takmayacaktın..
Alnına koyarken veda buseni
Yüzüme bu türlü bakmayacaktın......
Gelse de en acı sözler dilime,
Uçacak sanırım birkaç kelime
Bir alev halinde düştün elime
Hani ey gözyaşım akmayacaktın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..