Sayfalar

8 Mart 2010 Pazartesi

Oğullarıma;

Ben bugün yarına daha umutla bakmaya başladım artık.Eeee!...Kolay değil askerimin birinin teskereye 2,5 ayı diğerininse izine gelmek için 2,5 ayı kaldı.
Bu ayrılık sanırım hepimize iyi geldi.Ben kendi adıma yarınımıza umutla bakmaya başladım.
Hatalarım olmuşsa affola diyorum.Bilerek,isteyerek hiçbirinizi kırıp incitmedim.Eğer kırıldınızsa lütfen bunu annelik içgüdüsüne verin.Maalesef annelerde,koruma ve sahiplenme duygusunun önüne kolay kolay geçemiyorsunuz.Üstelik bu bir duygu da değil,içgüdü...
Yani farkına bile varmadan yapmış olduğumuz hareketler.Anneliğin doğasında olan bir davranış biçimi için sanırım beni suçlayamazsınız.Ama yine de bilmeden kırdıysam affola......
Siz benim dünyada hiçbir şeye asla ve asla değişemeyeceğim yegane varlıklarımsınız...
Bu ayrılıktan ben kendi payıma düşeni acı da olsa aldım.
Umarım siz de kendinizle alakalı bir özeleştiride bulunmuşsunuzdur....

2 yorum:

  1. Kadınlar gününüz kutlu olsun, sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Özlemciğim.Sizin de kadınlar gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..