Sayfalar

31 Mart 2010 Çarşamba

Yavrularıma

Canlarım,yavrularım.Bazen tiryakinin sigarası gibi vuruyorsunuz beynime...Apansız zamanlarda,yüreğimi burkuyorsunuz...
Bazen bir ses,bir koku hatırlatıyor sizleri bana....
O zaman diyorum ki"sabır bitecek,gelecekler bir gün..Sarılacaksın onlara,zaman duracak,dünya bir yana sen bir yana.....Hiçbir şeyin önemi olmayacak o gün......
Güneş pırıl pırıl doğacak,kuşların cıvıltısı huzurla dolduracak içimi,hiçbirşey beni sinirlendiremeyecek,hiçbir şeye üzülmeyeceğim o gün....
O gün ben ikinci kez anneniz olduğumu kayıtsız şartsız hissedeceğim.İlki doğduğunuz gündü.....
Artık yavaş yavaş yuvadan uçma zamanı.Bunu asla unutmayacağım ve aynı çatı altını paylaşmanın hazzını yaşayabildiğim kadar yaşayacağım.......
Sonra.....sonra herkes kendi kanatlarıyla uçacak.......
Ben büyük bir keyifle izleyeceğim......
Siz yaşantımın manası....siz küçücük dünyamda,kocaman bir mutluluksunuz....
Hayatımda yaşadığım en güzel günlerde hep siz vardınız...İnşallah bundan sonra da olacaksınız....Sizleri çok seviyorum canımm yavrularım benim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..