Sayfalar

29 Nisan 2010 Perşembe

Kaldı iki hafta

Kaldı iki haftan oğluşum.Artık gün sayıyorum.Ne kadar uzun geldi bu ayrılık bilsen.Seni almaya geleceğiz.Ağabeyin biletini ayırttırdı iznini de aldı.Böylelikle yemin törenine gelemeyişimizin açığını kapatmayı planlıyoruz.Kardeşlerine de izin alacağım.Allahtan E...'nın sınavı yok o tarihlerde.Seni alır almaz Altınolukta bir hafta tatil yapacağız Allahın izniyle...Erken tatirl.Bu sene bu kadar herhalde.Çünkü küçük S...'nın sünneti var bu yıl.Ve Ramazan da erken geliyor.Cnımız sağolsun da her şey olur.
Ben de bugün tahlil sonuçlarımı aldım.Beş yıldan bu yana yaptırmamıştım.Şeker,kolesterol ve romatizma değerlerimi.Allah şükür bomba gibi çıktı..
Eh sağlıklı beslenmek için yaptığım onca fedakarlık boşa çıkmamış demek ki...
Çevremdeki herkes benim beslenme şeklimle alay edip"ölmeyecek misin ?" diye sorduğunda "Sağlıklı yaşamak istiyorum" cevabını vermekten bıkmıştım artık.Demek ki paranoyak değilmişim.İşe yarıyormuş...İşte belgesi bende....
Neyse boşver gelince bol bol konuşacağız.İçim kıpır kıpır,coşuyor,öyle büyük özlemle bekliyorum ki geleceğiniz günü.O günkü mutluluğumu şimdiden hayal ediyorum da içim içime sığmıyor.Allah sizi benden ayırmasın.Allah sizin acınızı bana göstermesin.Tek dileğim budur......
Öpüyorum seni canım kuzum.
Allah senin yerine gidenlere de hayırlı teskereler nasip etsin...

2 yorum:

  1. Ahhh zaman...nasıl da akıp gidiyor:) sizin adınıza çok sevindim, her şey çok güzel görünüyor:))) Sağlıkla, mutlulukla hasret gidermenizi diliyorum.
    Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim arkadaşım...Zaman zaman acımasız olsa da bazen işe yarıyor zaman dediğimiz öğütücü....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..