Sayfalar

20 Haziran 2010 Pazar

Bu acı hepimizin ocağına düştü...

Şehit haberleri ile yıkıldık..Herkesin sabrının bitme noktasındayız artık.Açılım maçılım yok yeter.Bunca şehitten sonra hatta idam cezasını tekrar gündeme getirseler ne güzel olurdu.Apo efendi krallar gibi ağırlanmamalı,eğer hükümlü ise bazı hakları elinden alınmalı.En basiti avukatları ile yalnız konuşuyorsa yalnız konuşturulmamalı.Konuşmaları kayıt altına alınmalı.
Sayın başbakan yüce halkınız bilmiyor terör kimden destekli.Lütfen açıklayın biz de bilelim.
Ha dışarıdakiler bir nebze olsun belli de içerideki destekçilerini merak ediyorum.
Ayrıca kürt ve pkkyı ayırmak lzım dedi herkes..Her nedense benim tanıdığım her kürt vatandaş pkkya söz gelince susuveriyor.Açıkca olmasa da kalpten bağlı değil mi bunlar.
Demek herkes en az 3 çocuk yapsın diye bıunun için söylediniz.Hani bir ikisi olur a erkek olur giderse biri elde kalsın diye mi?
Bu ne biçim politika böyle,bu ne kana bulanmış siyaset...
Sayın başbuğ ben size güvenmiştim.,inanmıştım.Bu terörü bitirirsiniz sanmıştım.Yanılmışım.
Her gün bir yenileri ekleniyor şehit listesine.Hep dedim hep derim.VATANA CANIMIZ FEDA....
AMA
AMA....
Böylesine değil.Sanki bu çocuklar oralarda göz göre göre kırdırılıyor gibi geliyor bana..
Zaafiyetten bahsediliyor bilemem.Ama en kısa zamanda ordu da hükümet de içindeki casusları temizlemeli.DAHA ÖNCEKİ ŞEHİTİN BABASI NE DEMİŞTİ:
"Oğlum beni aradı dedi ki baba teröristleri abluka altına alıyoruz iZin vermiyorlar ki vuralım bırakın diyorlar"
Eli kanlı katilleri serbest bıraktıran kim?
Artık devletimize güvenmek istiyoruz......
Ordumuzun arkasındayız.....Desteğiz.Ama artık ordu ve hükümet aynı dili kullanmalı yoksa hakikaten halkın sabrı taştı....
Bayrağımı astım.Ve bu kez en son terörist öldürülene kadar da penceremden indirmeyeceğim.Neye mal olursa olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..