Sayfalar

24 Haziran 2010 Perşembe

Elif Öğretmen'e


ÖLMEDEN ÖNCE SON KEZ EŞİNİ ARAMIŞ. Kayınpederinin evinde taziyeleri kabul eden Elif Bölük, “Çok gururluyum, çok onurluyum, Şehit eşi olduğum için üzülmüyorum. Saldırıyı yapanlar birer maşa, Ne Kürt ne de Türk. Onlar hain, kalleş, şerefsiz. Oğlum yok ama bu vatan uğruna kızımı da asker yapacağım” diye konuştu. Şehit uzman çavuş Bölük'ün saldırının hemen ardından yaralı olarak lojmandaki eşi Elif'i son kez cep telefonundan aradığı, ancak konuşamadığı da ortaya çıktı. “Çok gururluyum, çok onurluyum. Eşim şehit olduğu için çok mutluyum. Onlar perişanca mağaralarda ölüyorlar. Acıyorum onlara. Bütün Türkiye eşimin arkasında. Onlar da hayvanca ölsünler orada. Bayrağımız, devletimiz, vatanımız sağ olsun. Bu bayrak Doğu'da da Batı'da inmeyecek. Ben de Kürt'üm. Muş'ta doğdum, büyüdüm, okudum. Orada da Atatürk, Türk bayrağı vardı. Hiç kimse bu insanların hakkını savunuyorum demesin. Bütün Kürtler teröristmiş gibi konuşmasınlar. Eşimin alyansının üzerinde kanı var. Onu da gururla kolye yaptım dedi.

Sevgili Elif öğretmen;tam da umudumu yitirdiğim,neredeyse her kürt vatandaşı kendimce pkk ilan etmek üzere olduğum bir zamanda konuştu.Artık umutsuzdum ki içimde neleri yeşertti.
Dünya varoldukça sen de varol Elif öğretmen.Bayrağımız,devletimiz,vatanımız gerçekten değer verip yüreğinde hisseden herkese emanet.Sana bana bize......

2 yorum:

  1. Bu memlekete 26 yıl önce geldim bana nerelisin dediler, bolu dedim.hııı sen TÜRK sün dediler..anlamadım dedim ne demek ben Türk üm,siz Türk değilmisiniz ,bana soranlar,siirt liymiş hayır biz Türk değiliz kürt üz dediler çok şasırdım benim bildiğim bu memlekette yaşayanlar yüzyıllardır bu topraklardaysan, önce TÜRK sün ve vatanına sahip çıkacaksın.sonra kültürün ve geleneklerinide zamana uydurarak devam ettireceksin .o evlatlar hepimizin evladı insan kendi evladına kıyarmı.içimize nifak sokanları lanetliyorum.NE MUTLU TÜRK ÜM DİYENE ...ne mutlu Elif öğretmene onurlu ve şerefli dimdik ayakta.

    YanıtlaSil
  2. Sağolasın arkadaşım.....İnanmak istiyorum.Meclisten nifak tohumu ekenler kime hizmet ediyor....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..