Sayfalar

9 Haziran 2010 Çarşamba

İsrail hakkında.....

Bugünlerde İsrail için herkesin söyleyeceği bir söz mutlaka var.Ben de birkaç laf etmek istedim kendimce...
En başta Katil İsrailin uluslararası karasulardaki Türk gemisin vurması ve bizim vatandaşlarımızı katletmesi yanlıştan öte,katliamdı....
Bunda herkesle hemfikrim.
Bir de madalyonun öteki yüzü var.İsrail gelmeyin vururuz dediği halde o gemidekiler inatla "biz buradayız silahsızız,savunmasızız" demediler mi?
Adamlar "vururuz" dedi vurdu.
Bizimkilerin de hedefi belliydi.Çünkü hepsinin arkasından yakınları şehit olmaya gittiklerini söylemediler mi haber programlarında....
Yani eylem de belliydi sonuç da......
Evet İsrailin yaptığı uluslararasında da kınanması gereken çok büyük bir hataydı.
Ama o geminin de orada damdazlak bir şekilde saldırıyı beklemesinin hata olduğunu kim ne zaman gündeme oturtacak onu merak ediyorum....
Amaç dünyanın ilgisini Filistine çekmekti...
Ama bence eylem yanlıştı.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..