Sayfalar

30 Haziran 2010 Çarşamba

Sözüm muhalafete

Erdoğan'ın terörü konuşmak için toplamak istediği parti liderleri, bana göre yine egolarından vazgeçemediler.Yazıklar olsun.Bu millet en azından terör konusunda iktidar ve muhalaefetin koşulsuz biraraya gelmesini bekliyordu bana göre.

Eğer "Şahsi ilkelerime ve parti ilkelerimize aykırı olduğunu bile bile milletim için bu toplantıya varım" diyebilselerdi ayakta alkışlayacaktım.

Zaman seçim hesapları yapma zamanı değil...Zaman terörü yok etme zamanı.Biz bu muhalefetle mi yarınlarımızı teminat altına alacağız...

Yazık çok yazık......

2 yorum:

  1. Bir adam terörü içinden çıkılmaz bir hale getirir sonra açılımdan vazgeçmem derse ve sonra şaka gibi gelin çözümlerinizi dinleyelim derse olmaz bu iş.
    Seçimle falan alakası yok adam muhatap değil önce bu iş ilk önce Cumhurbaşkanından geçer cumhurbaşkanı herkesi toplar ve konuşulur.Öyle gelin dinleyelim demekle olmaz ilk günden beri konuşuluyor herşey herkes sayfa sayfa çözüm sundu zaten görüşünü belirtti bu iş için... Erdoğan kesinlikle güvenilirliğini yitirmiştir ve terör örgütünü muhatap alan pkk yı terör örgütü değilde hakkını isteyen bir merci olarak gören biri analar ağlamasın diye terör örgütü mensupları ile şehit analarını bir tutan biri teröre çözüm getiremez...
    Yazıklar olsun evet bunu bu duruma getiren Erdoğana yazıklar olsun...

    YanıtlaSil
  2. Evet ona da yazıklar olsun da,inatlaşmanın bir anlamı yok ki...Madem ki iş bu hale geldi,ben düşmanım da olsa formalite de olsa,milletim için bu toplantıya mutlaka giderdim bana ters bile olsa....
    Millet söz konusu burada.Ne muhalefet muhalefet,ne de iktidar ,iktidar.Hiçbirine güvenim kalmadı...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..