Sayfalar

22 Temmuz 2010 Perşembe

Vah zavallı halk...

Sahte danışman Kılıçdaroğlu ile aynı uçağa biniyor,protokoldeki herkesle tokalaşıyor.Korumalardan önce yolu açıyor,kimse dönüp de(korumalar da dahil) sen kimsin arkadaş demiyor....
Beni bilen bilir Türkiye'de beni temsil edecek bir parti yok şimdilik.Özellikle belirtmek istedim.
Ve bu insanlar da Ben İktidar olmalıyım diye muhalefet yapıyor.Daha uçağındaki bir avuç insandan haberin yok Türkiye'yi yönetmenin peşindesin......
Allahım doğru dürüst bir muhalefet gönder...
Diğer yandan bir şerefsizlik tarışması sürüyor.
Evet bu ülkenin ekmeğini yiyip de bayrağını sindiremeyenler şerefsiz değil,şerefsizoğlu şerefsizdir.Buna katılıyorum.
Gelelim Bahçelinin söylemine,Siz ülkücü olarak sahip çıkmadınız da idam edilenlere başkası sahip çıkınca zorunuza mı gitti....Neden ben bunu düşünemedim deyip de hayıflandınız mı yoksa....Sizden de iktidar olmaz...
Gelelim iktidara bu terör bitmez,bu açılım sona ermezse siz de kaybettiniz .Biz de..
YAZIK BU CANIM ÜLKEYE.
Hepinizin koltuk hırsı bizi yakmadan akılınızı başınıza alın lütfennnnn.......
Herkesin takkesini önüne koyup düşünme zamanı gelmedi mi;?
Daha dün şehitlerimizi uğurladık....
YETMEDİ Mİ?
Kaç şehit daha vermemiz lazım.....

2 yorum:

  1. Merhaba...
    Dolu dolu, ziyarete değer bir blogla karşılaşmak beni memnun etti.

    Ne yazık ki daha yüzlerce şehit verecek bu ülke. Lanet terör bitmeyecek ve bu lanet, koltuk sevdasına düşmüş particiler bu ülkeyi sömürecekler bitirecekler.

    İşte bu kadar karamsarım bende.

    Seçim zamanı gelse ne olacak ki? Hepsi beş para etmez.

    Sevgi ve selamlar

    YanıtlaSil
  2. Evet oy verecek bir parti yok artık.Yazık ki...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..