Sayfalar

28 Ağustos 2010 Cumartesi

Doğum günüm......


Dün benim doğum günümdü,pek de sürpriz olmayan bir pasta aldı çocuklarım.Ve birlikte kutladık..50'YE ADIM ATTIM DAHA GERİ DÖNÜŞÜ YOK.
Çok bir sevinçliydim..Bütün çocuklarım ve eşimle beraber kutladım bu yıl...Allah herkese nasip etsin güzel bir duygu bu.
Seneye Allah kerim.Belki aynı çatınınaltında olamayız bile...
Allah sağlık versin hepsine de varsın gönüllerimiz bir olsun.Bir telefonla dahi olsa kutlarlar.
İnsan kaç yaşında olursa olsun,hatırlanmak ve şımartılmak istiyor...
Teşekkürler ailem bana bu güzel geceyi yaşattığınız için......
İnşallah ileride sizlere de böyle güzellikleri yaşatacak insanlar olur hep yolunuzun üzerinde........

1 yorum:

  1. Arkadaşım nice yıllara,daha önce bilseydim arar kutlardım ...Sen çok değerli bir insansın ,bundan sonraki hayatını mutlu ,huzurlu ve sevdiklerinla geçirmen dileğıyle.Öptüm yanaklarından...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..