Sayfalar

17 Eylül 2010 Cuma

gündemim


İş arıyoruz....Aylardır askerden gelen çocuklarım iş arıyor.Okumak da çare olmuyor bu ülkede...Kendi okudukları konumlarda alakasız kişiler var hep...Birisi fizik mühendisi,diğeri iktisatçı...Yok ..Akşama kadar bilgisayar başında iş takip edip başvuru yapıyorlar ama yok...
Kokuyorum bunalıma girecekler diye.....Evet sıkılıyorlar......Ben cesaretlendirmeye çalışıyorum"vardır bir hayır" diye....
Ama o da çare olmuyor.Bu çocuklar bir hayat kuracaklar kendilerine.Ve kendi kendine yetmesini öğrenecekler....
Kadrolu elemanlar arasında bir yer bulabilirlerse kendilerine ne mutlu.Dayımız da yok....Beklemedeyiz....
Aklıma her bakanlığa ayrı ayrı yazmak geliyor...Biz de vergi veriyorsak eğer,vatandaşız demektir...
Denemekte fayda var.

Sonucu da yazacağım......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..