Sayfalar

28 Eylül 2010 Salı

ölüm de var

 
 
 
Veren de "O" Alan da ''O '' ,
Nedir Senden Gidecek?
Telaşını Gören de,
"CAN" Senin Zannedecek...!
 
 
Bu can hepimize emanet.Arkadaşın face'inde gördüm çok hoşuma giti bu söz.Tam da beklenmedik bir ölüm yaşanmışken semtimizde...
Hakikaten her ölüm zamansız,
her ölüm yakışıksızdır hayatta kalana....
Sanki biz yaşamayacakmışız gibi hayata tutunmaya,planlar yapmaya devam ederiz hep.
Hesapsızca harcadığımız ömrümüzün kaçıncı günündeyiz peki?
Ya da geriye harcanacak kaç nefes var?
Ya beklentilerimiz?
Yarını karşılayacak mı?
Bilmiyorum öyle yavan ve öyle sıradan ki hayat...
Allahım ölümü istetme,ama sevdir diyorum.......
Nasılsa bir gün gün yok artık...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..