Sayfalar

23 Eylül 2010 Perşembe

Öyle bir geçer zaman ki



Bu yıl ilk kez bu kadar çok tv izlemeyi istiyorum nedense.....Yıllardır programları çok uyduruk ve zaman öldürme aracı olarak gördüm ama çok da verimli geçmedi nedense zamanım.Ya da ben kıymetini fazla bilemedim zamanın.Hep bana birşeyler katacak şeyler olsun istedim.Evet kendimi her konuda az çok geliştirdiğimin farkındayım.Ve bundan da çok fazla memnun değilim açıkcası.Sağlık konusunda bilmediklerimi öğrenmek beni rahatsız etti.Keşke nelerin sağlığımıza zararlı olduğunu bilmeseydim hiç....
Baz istasyonu zararlı,burnumun dibinde söktüremiyorum huzursuzum.
Yediklerimiz doğal değil,çocuk yetiştiriyorum ,umutsuzum....
Cips yedirmem çocuklara fazlası ile isteseler bile.......Ama sokakta elinde en adisinden cips paketi ile her gün yanımdan geçen o çocuklar da gayet sağlıklı görünüyorlar ve aileleri de çok huzurlu,çocuklarını mutlu ettikleri için.Acaba her şeye boş vermek mi lazım diyorum zaman zaman...
Sonrasında vazgeçiyorum,ileride kendimi suçlamamak için...
O yüzden daha gelişecek durumumun kalmadığını düşünüyorum bugün.Ve sırf bu yüzden nostaljik filmler izlemek istiyorum bazen..
Hani eskiden hiçbir şeyin zararlı olduğunu bilmediğimiz o zamanlar...Sigaranın bile kanser yaptığını bilmediğimiz anlar.
O günler gerçekten çok güzeldi.Gelecekten umutluyduk.Teknoloji yoktu...Bilgisayar diye birşeyin hayali bile yoktu...
İstanbul kocamandı....Ve çok tenhaydı....Arabalar tek tük geçerdi...Bir tek Karaköyde fazlalaşırdı trafik.Ama yine de karşıdan karşıya rahat geçerdik....
Nereden nereye geldim.
Öyle bir geçer zaman ki adlı dizi beni geçmişe götürdü..
Çocukluğumun İstanbul'u...
Orhan Veli'nin İstanbul'u...
İstanbul'un İstanbul olduğu zamanlar...
Öylesine dalıp da izledim ki.Öylesine güzel ayarlanmış ki herşey.Bardaklara varana dek düşünülmüş o ayrıntı...Tam dalmış gidiyordum ki,birden bire bir sahne beni kopardı...Ciddiyetsizliğini düşündüm senaristin...
Anne masadan kalkarken,oğulun alaylı bir şekilde;
-Daha karpuz keseceydik anne!......
demesi filmden bir anda kopardı beni.
Bu deyim eskiden de var mıydı,bilmiyorum ben hiç duymamıştım...
Bence o cümle oraya hiç yakışmadı......
Ama araştırmak lazım...
Ben araştırdığım kadarı ile eskilerde bu kelime gurubuna hiç rastlamadım.O replik oraya hiç de yakışmadı.Benden söylemesi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..