Sayfalar

2 Kasım 2010 Salı

nostalji

Garip yıllar öncesine gittim biran...Tv'de Latif Doğan'ın söylediği"O adam benim babam" türküsü ile birlikte.
Sanki yıllar evvelinden çalındı kulağıma...
Gittim bir an....Hani o "öyle geçer zaman ki" dizisinde gittiğim gibi.
En yakınlarımdan bir ailenin benzer yaşantısı olduğu için dikkatimi çekti zaten...
Bir de hiçbir ayrıntıda paylaşılmayan o sigara muhabbetleri.
Evet o yıllarda insanlar içtikleri sigaralardan mimlenirlerdi..





Bafrayı ülkücüler içerdi,



birinciyi devrimciler..

Parkayı giyerlerdi..Okul kapılarına dayanırlardı
"Bugün boykot var ders yok"
Sonrasında sınıflarda öğrencileri boşalttılar..
Meydanlara kadar kordon halinde yüründü..
Ardından okulları önce askerlerisonra polis bekledi...
Her gün birileri vuruldu...
Kabus günleriydi.Neyi bölüşemiyorlardı ki?
Ve anarşi bitti çok şükür...
Ardından rahatlık mı var bize...PKK terör eylemleri başladı
Aynı senaryo yazılmakta.Terör bitirilmekte bakalım ne başlayacak yerine


Bu ülke hiçbirşeyden çekmedi anarşi ve terörden çektiği kadar...
Bunlar bizlere yaşatılmasaydı eğer.......
Kimbilir şimdi nerelerdeydik........

4 yorum:

  1. Şimdide zamanında orahat durmayan anarşi yaratanlar öldükleri için badem gözlü oldular ..öçlerini alacaklarmış hesap soracaklarmış anarşiyi bitirenlerden.tekrar hortlatmaya başladılar, çünkü ,gündem değişşinkimse sormasın emekli maaşları ne olacak diye ..Geçen hafta kızımı okulda sıkıştırmışlar sen sağcımısın solcumu diye ,hiç biri demiş.. tarafını seç demişler yoksa barınamazsın ,meydanı açtılar onlara tabii..

    YanıtlaSil
  2. İnan bana senin kızın kafasının tasını attırmasınlar,hepsini haklar gibi geliyor bana.

    YanıtlaSil
  3. Canımsın yaa..Bizimki biraz babalanmış onlara ,onlarda iştanbul kuzusu sen bizim gibileri tanımazsın demişler,bizimkide burasıda benim çöplüğüm,heryer akrabam dolu asıl siz uslu durun bence demiş,öyle bakmışlar yüzüne gerçekmi diye..ama ben asla karışmamasını söylüyorum ..ALLAH a emanet çocuklarımız,büyüt uğraş elin mikroplarına alet olsunlar..

    YanıtlaSil
  4. Kızın akıllıdır merek etme gözlerinden belli zekası ve kendine olan güveni.Ama yine de Allaha emanet tabii ki...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..