Sayfalar

27 Nisan 2011 Çarşamba

TOPUK DİKENİ

Topuk dikeni


Arkadaşlar topuk dikeni problemi olanlar;

Buna hiçbir tıbbi tedavi sonuç vermiyor.Ne iğne,ne fizik tedavi.Hepsi geçici çözüm..Kalıcı çözüm arayışına yöneldiğim zaman karşımda alternatif tıbbı gördüm.Ama o da zor.Ameliyat kesin çözüm gibi görünse de zaman içerisinde tekrarlaması mümkün.

Tesadüfen karşılaştığım bir çözüm önerisini sunuyorum.Üstelik zor da değil.

Ben en kısa zamanda deneyeceğim.Şimdilik sıkıntım yok ama sıcaklarla beraber o da başlar nasılsa..

Önce topuk dikeninin yerini tam olarak belirleyin...

Nerede fazla ağrı yapıyorsa hissedersiniz zaten.

Sonrasında da nasır bandı yapıştırıp,üç ya da dört gün bekletiyorsunuz.

Nasır bandı çıkınca uç verdiğini göreceksiniz.

O ucu da çekip çıkarınca (ki acısı olmuyormuş),

Topuk dikeninden kurtuluyormuşsunuz.

Bunu doğuda yıllardır yaptıklarını söylediler bilginiz olsun.

Yapın deneyin bana da dua edin

1 yorum:

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..