Sayfalar

20 Ekim 2011 Perşembe

iş,güç..

Ben de dünkü şehitlerimiz için yazı yazmak istemiyorum.Herkes öyle güzel tercüman olmuş ki öfkemize,aynı yazıları benden okumayacağınızı biliyorum.Ama demeden geçemeyeceğim.Milletimizin başı sağolsun.Vatan sağolsun.Allah yüreği dağlanan anaların yardımcısı olsun.
Onlar en güzel yerdeler yüreğimizdeler.
Allah onlardan razı olsun.Hem biliyor musunuz?Şehitin canı yanmazmış son nefesini verirken.....Makamları cennet olsun...
Beni merak etmeyin arkadaşlarım yine arasıra bloğuma girebileceğim.Evimin tadilatı bitmedi.Ramazandan bu yana tadilat var evde.Banyo ve mutfak sıfırlandı.
Kapılar değiştirildi.Sıra evin boyanmasında.
Bu kez bütün odaları aynı renk istedim.
Renk mum beyazı.....
İçim aydınlansın azıcık..
Sonrasında da halıları yıkamacıya vereceğim.
Kurslar açıldı.Bu yıl hat yok....
Ben de resim kursuna kaydım.
Dün ilk günümdü.
Ölçü almayı öğrendik.
Yarın da giyim başlayacak..
Oğlumun dersleri ......
Kitap okuyamıyorum bu ara..
Kitaplar da çok pahalı.
Milleti zorla korsan almaya teşvik ediyorlar.
Hani emektir,Allahtan korkum olmasa yeminle alırdım korsanı.
Biraz ucuza satalım diyen yok.Adam ne yapsın gidip korsanı alıveriyor.
Neyse bugün evde yalnız olmanın tadını çıkarıyorum.
Ama vakti de iyi değerlendirmeliyim.Hala yapacak çok iş var.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..