Sayfalar

13 Kasım 2011 Pazar

SEVDİM

Daha "anne" deneyi beceremeden terkedip giden o güzel kadını sevdim ilk....
Sonra gelişini beklemeyi sevdiğim ama uçaklarla selam gönderdiğim o güzel adamı..babamı....
Dünyamı üzerine kurduğum babaannemi sevdim.....
Bayramlarda beni alnımdan öpen "baba" kokulu sevgili dedemi sevdim.....
Güneşin doğuşunu,günün batışını sevdim...
Hayatıma hasbelkader girmiş,ve orada kalan ya da kalamayan herkesi sevdim...
Kışın yağan ilk karı,
Baharda açan ilk çiçeği sevdim....
Soğuk kış gününde yavrusunu sarıp koklayan kediyi sevdim...
Saçlarıma düşen ilk akı sevdim yaşanmışlığın kanıtı olması hasebiyle...
Dizimdeki ağrıyı sevdim hissedebilme duyumu yitirmedim  diye..
Çocuklarımı sevdim,varlığımın sebebi diye...
Bir de seni sevdim....
Öyle ki... 
 Kendime çok kızdım "keşke sevmeseydim" diye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..