Sayfalar

27 Ağustos 2009 Perşembe

Bu sabah herkes uyurken seninle dertleşmek istedim kınalı kuzum.Uzun zamandır yazmayışım seni unuttuğumdan değil,alıştığımdan hiç değil.İstedim ki yazacak birşeylerim olsun.Çünkü senden sonra,hele de Ramazanın gelişi ile hayat durma noktasına geldi diyebilirim.Tek hareket zamanda var nedense.Canım yavrum.Her akşam telefonda seninle hasret giderebilmek o kadar güzel ki.....O anları iple çekiyorum diyebilirim...Akşama kadar S.... ararsa şunu da söyleyeyim diyorum,sonra sen arayınca aklımdan uçup gidiyor....Olsun önemli olan senin iyi olman...Başka hiçbir şeyin önemi yok...Dün S..... 'yı hiç durduramadık.Çocuk senin gidişinden bu yana huy değiştirdi.İlk önce hasrete yükledim suçu..Daha sonra huy haline geldi.Ne yaptıysam kitap okutamadım ona.Her şeyi yasakladım.Tv'yi izlemesine asla izin vermedim.Bilgisayar zaten yasak yine de pes etmedi.Ben bu kadar dediğim dedik bir çocukla nasıl baş edeceğim bilmiyorum.Sizler kuzu gibiydiniz.Meğer anne olmak ne zormuş.......Okutamadım sonuçta.Dün seninle beraber gittiğimiz alışveriş merkezine gitmiştik.Bu sefer de kitapları görünce tutturmaz mı "ben kitap istiyorum" diye.Bence ne yaptığını bilmez oldu çocuk can sıkıntısından."Ev kitap dolu onları oku" dedim.Neyse ki itiraz etmedi.Her zamanki gibi baban kızdı onun huzursuzluğuna.Ve söylendi " bunlar nasıl çocuk" diye..S.... aşağı kalır mı,ölse vazgeçmiyor çocuk."aman baba sen de yani her seferinde aynı şeyleri söylüyorsun,ben böyleyim işte" deyiverdiYani ben böyleyim anla beni diyor çocuk.Karakterini fazla mı güçlendirdik ne anlayamadım.Neyse yani herkesin davranışları çok değişti.Kızım benim küçük desteğim.Biliyor musun,Ramazanın ilk günü o uyanamasaydı aç kalmıştık.Kalkmış masayı hazırlamış ve bizi kaldırdı.Öyle memnun oldum ki.Tabii ondan sonra bir daha hiç kalkamadı....Sürükleyerek kaldırıyorum yataktan.A..... ise kurslarına devam ediyor.Senden sonra ağabeylik görevi ona kaldı.Kendini biraz zor saydırıyor ama ben destek olmaya çalışıyorum.Biliyorsun onun taktiği değişik.O yüzden onu fazla dinlemiyorlar.Bense evin annesi,şimdilerde anca yemek yapıyorum o kadar.Bir de temizlik.Baban mı?Tamamen köşe yastığı oldu.Gece ben eve girmeyince mecburen çıkıyor zaman zaman.Uykum gelmese sahura kadar oturacağım dışarıda arkadaşlarla.Çocuklar da o zaman çıkabiliyorlar zaten .Hava çok sıcak..Neyse şimdi kimse kalkmadan mektubumu bitireyim.Kimsenin selamını iletemeyeceğim için üzgünüm.Bu benim sana yazdığım gizli mektuplarım.İnşallah sen askerden gelince birlikte okuyacağız.Bunu hayal ediyorum.Sen benim ilk göz ağrım,kınalı kuzum, seni dünyadaki herşeyden daha çok seviyorum.Annen.......................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..