Sayfalar

21 Ağustos 2009 Cuma

20.08.2009

Canım oğlum,kınalı kuzum,ilk göz ağrım;Bu mektup yine sana.Ramazanın ilk günü yarın.
Bu ramazan sensizim.Evdeki herkese söyledim bu gece.-Her gün biriniz kalkıp sıra ile bana yardım edeceksiniz.....dedim.
Dedim ya ben söyledim, ben dinledim.Kimbilir gece kaç kez gidip uyandıracağım onları "haydi kalkın" diye.
Seninle geçen ramazanlarda birlikte hazırlıyorduk güle oynaya sahur soframızı.Öyle keyifli oluyordu ki..
Sahi bunu sana hiç söylemedim değil mi?
Ben meğer neler neler unutmuşum.Kendimi hesaba çektim kınalı kuzum.
Vicdan muhasebesi yapıyorum şimdi.Sana nerede hatalı davrandım,sana ne söyledim de seni üzdüm diye...
Hayatımda öyle büyük bir boşluk doldurmuşsun ki,ne yapsam sensiz dolmuyor.Ben de o kısmı bir süreliğine nadasa çektim kuzum.Hiç düşünmüyorum.
Ama seni çok özlüyorum.
Yemin töreninde yanındayım İnşallah..Otelden yerimizi ayırttırdık.Deden ve biz eylülün üçünde gece geliyoruz yanına.İki gün birlikte olacağız inşallah..
Mevlana'yı,o hak aşığını da ziyaret edeceğiz birlikte.......
Çocukken gitmiştim oralara,kısmet bugünlereymiş bir daha...Bugün de seni yolcu ettiğimizden bu yana farklı birşey yaşamadım.
Biliyor musun evden içeri girmiyorum diyebilirim.Sadece ben mi baban da aynı.Normal zamanda bana neden bu kadar çok geziyorsun demesi gereken baban,hiçbir şey söylemiyor.
Sanırım beni en iyi o anlıyor.
Bugün de sırf vakit geçsin diye saatlerce pazarda dolandım durdum.Komik ama her köşe başında babana rastladım..Neyse bu gece ilk sahur ve ilk oruca niyet....Herkese,Tüm islam alemine ve ülkeme hayırlı olsun bu Ramazan.Görüşmek üzere...Allaha emanet ol yavrum...Seni çok seven ANNEN....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..