Sayfalar

21 Ağustos 2009 Cuma

18.08.2009

Canım oğlum, annesinin ilk göz ağrısı,
Her gün gelen telefonunla birlikte artık eski günlerime döndüm diyebilirim.Sanki Ankara'da geçen 6 yıla geri döndüm bir anda.Sınavların bitecek ve geleceksin yaz ortasında.Yemin törenine geleceğim günü iple çekiyorum.Hayatımda yaşadığım bir ilk daha olacak sayende..Gerçekten merak ediyorum,çünkü herkes yemin törenlerinin çok özel bir durum olduğunu söylüyor.Kardeşlerin de herkese anlatıyor şimdiden "Biz ağabeyimizin yemin törenine gideceğiz" diye.Onların hesabına göre dün 18 gün kalmıştı..
Onlara yeni bir program uyguluyorum.Hani sen "onları boş bırakma "demiştin ya!..
Sabahları kahvaltı sonrası ikisi de test çözüyor,daha sonra resim yapıyorlar birlikte.S.... gitar çalışıyor biraz.
E..... da bana yardım ediyor.Biraz tv'ye bakıyorlar.Sonrasında ver elini sokak.En özgür oldukları saatler.Ben de öyle...
Saat 7'de yürüyüş bahanesi ile çıkıyorum,gece saat 10'dan önce girmiyorum eve..Nasılsa yaz bitince hep evde olacağız.Şu yazın kalan günlerinin keyfini çıkaralım bari..Kınalı kuzum,senden önce giden askerler dün döndü....
Allah sana da bana da o günü nasip etsin.Baban dersen o da ipini kopardı,yani artık evden çıkmaya başladı.Bence de çıksın artık yani....Komşular arkadaşlar gelen giden,hepsinden Allah razı olsun,kendimi düşündürtmediler bana...
Güzel haberlerini bekliyorum kara gözlüm.Telefonu eksik etme.Her akşam aynı saatte telefonun başında bekliyorum.Yemeklerin çok güzel olduğunu söyledin geçen gün öyle sevindim ki...Bilirim açlığa gelemezsin.Neyse şimdilik kesmek zorundayım.Sana hayırlı tezkereler diliyorum.Seni çok seven ANNEN...........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..