Sayfalar

21 Ağustos 2009 Cuma

15.08.2009

Günaydın kuzum bu sabah da aradın beni,yokluğun o kadar koymamaya başladı.
Hani gitmeden demiştin ya "yürüyüş yaptığımız bölgedeki askerlere poğaça yap götür,belki birisi de bana getirir" diye...Sen şaka yapmıştın muhtemelen ama ben cidden inandım.Şimdi poğaça yapacağım,akşam üzeride yürüyüşe gideren götüreceğim onlara....
Belki birisi de sana getirir..........
Dün biraz onlarla konuştum.Yanımda S....teyzen de vardı.Onun oğlu da senden bir gün sonra gitti.O ağladı ben ağladım....
Özlemin var kınalı kuzum..Bak 11 ay kaldı şimdiden..Zaman çabuk akıyor.
Ramazan geldi,okullar açıldı,karne tatili derken ikinci dönem.Sınavlar sbsler derken benim kurs kapanır,sergimiz açılır.
Okulların piknikleri başlar,okullar kapanır.Tam tatil düzenine geçmişken sen çıkıp gelivermişsin.Evde mutluluk nidaları.Hani bir zamanlar "Ankaradan abim geldi evde bir bayram havası" diyorduk ya aynen öyle.Şimdilik hoşçakal bitanem...
Seni çok seven annen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..