Sayfalar

21 Ağustos 2009 Cuma

14.08.2009
Kınalı kuzum bu üç günde sana kaçıncı kez yazdığımı bilmiyorum..
Hani dün o koca çınar dediğim baban var ya,sallanmaya başladı demiştim hani...
Gerçekten de öyle.Bu sabah çok kötü uyandı güne...Kahvaltıyı hazırladık birlikte.Ben ne garip bir fazla çatal koyuyorum hala masaya.Bir fazla tabak ve bir fazla bardak....
Her neyse zar zor yutkunarak yaptığımız o kahvaltıdan sonra o koca çınar oflamaya başladı.
-Başın mı ağrıyor....dedim.
-Yok.....dedi
-Tansiyonun mu düştü? dedim
-Yok dedi...
Baktım çok kötü..Tansiyon aletini istedim çocuklardan,getirdiler.Tansiyonunu ölçtüm,
13'e 9,5. Biraz istirahat ettirdim.Şimdi iyi..Ama hiç bu kadar sıkılmış ve üzülmüş vaziyette görmemiştim babanı!...
O da alışacak gülüm.......
Ben de alışacağım ,baban da,kardeşlerin de........
İnsan bir karış toprağa bile alıştıktan sonra,bu yokluk vız gelir.....Öpüyorum gülüm
Seni çok seven annen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..