Sayfalar

21 Ağustos 2009 Cuma

13.08.2009
Merhaba kınalı kuzum.Bugün biraz daha iyiceyim.
Senden geriye kalan eşyaları topladım tozlamasın diye.Hepsini bir valize kaldırdım da en son birlikte spora gittiğimiz ayakkabın kalmış.
Normalde hiçbir anlamı yokken,şimdi sensiz kalmış bu ayakkabı bile beni üzmeye yetti.Hiçbir şeyin tek başına bir anlamı yokken ona mana yükleyen senmişsin meğer.
Sonra babana sordum:Bu ayrılık sana koymadı mı ,diye..."Koymaz mı" dedi."ağlayıp da çocukları mı üzeyim" diye de ekledi.
Baktım o dev çınar da sallanmaya başladı.İşin kötü yanı bitanem,kardeşin de askere gitmek istiyor.Yani tecil mecil yok...Bu aralıkta o da asker....Ben bir kuzumun gidişine alışamamışken ikinci kuzum da gidiyor yakında...Umarım ona kısa dönem vurur....Eğer öyle olursa senden sonra gidip senden önce gelecek kuzum.....Şimdilik hayat hala tatsız ve renksiz.Alışana kadar bu böyle......Ama hasretin katlanarak büyüyor içimde!......
.Seni çok seven annen.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..