Sayfalar

21 Ağustos 2009 Cuma

12.08.2009

Kınalı kuzum,bugün teslim olana kadar üç kez aradın.Her seferinde ağlamamak için zor tuttum kendimi.Ev kalabalık kardeşlerin gözümün içine bakıyor,hala bir yumru boğazımda.....
Derken onlar dışarı çıkınca ben de bitişik komşuma geçiverdim.Ona "Lütfen bana birşey söyleme" deyip başladım ağlamaya.
Ne zaman sakinleştim bilmiyorum ama şimdi iyi hissediyorum.
Boğazımdaki yumruğu uğurladım artık.Kendime söylemiştim günden güne daha iyi olacak diye......
Bugünlük bu kadarla yetinmeliyim.Evin her yerinde senden bir iz var .Ne yana dönsem seni görüyorum kınalı kuzum....
Eşyalarını bir yıllığına kaldırırken de gözlerim doldu,Pikeni,çarşafını yıkamak için alırken de....Sonrada yastığın takıldı gözüme kokladım kokladım..
Evlat ne güzel kokarmış meğer,bunu hatırladım...
Sonra en son giydiğin tişörtünü sakladım kimse bilmeyecek özlemini gidermek için ona sarılacağım....
Bir ay sonra yemin töreninde inşallah orada olacağım..O bir ayı iple çekiyorum kınalı kuzum.En nihayeti teslim olduktan sonra arayınca içimdeki fırtınanın durulduğun hissettim.Ve bendeki en büyük korkunun sesini dahi duyamayacağımı düşünmek olduğunu anladım.Evet rahatlıkla arayabiliyordun.Sesini duydum.Ve artık senin için tatil başladı......
Ne tatili diyeceksin belki ama bırak da bir süre alışana kadar kendimi böyle kandırayım....
İyi geceler kınalı kuzum.Yarın asker ocağındaki ilk günün.Sana ve vatana hayırlı olsun..Seni çok seviyorum....ANNEN.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..