Sayfalar

21 Ağustos 2009 Cuma

12.08.2009

Dün gece seni uğurladık kınalı kuzum.Üstelik senin gibi nice kınalı kuzunun "en büyük asker bizim asker" nidaları arasında.Biliyor musun hiç ağladığımı görmedin ya,hiçkimse de göremedi..
Hani en son sarılıp koklaştığımız o an var ya,"güle güle git güle güle gel,seni çok özleyeceğim dediğim anda,sen bana bakıp"Rahat uyu anne bu vatan bana emanet artık"esprisi yapmıştın ya.....
Anneler uyuyamıyormuş herhalde kınalı kuzum...
Gittin benden de birşeyler gitti.Hani sessizce ağlayacağım demiştim ya,ağlayamadım.
Neden biliyor musun?Benden önce kardeşlerin koptu.
Onlar daha fazla üzülmesin diye ağlayamadım.En küçük kardeşini susturabilmek için koynumda yatırdım.Bana da ona da iyi geldi kınalı kuzum.Şimdi sabahın en sessiz saatinde artık ağlayabilirim.O yumruk boğazımdan gitmeli artık.Hoşçakal kınalı kuzum vatan sana emanet!........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..