Sayfalar

21 Ağustos 2009 Cuma

11.08.2009
Bu sabah senli son güne uyandım kınalı kuzum.Uzun sürecek bir ayrılığın eşiğindeyken kendimi kandırmaya uğraşıyorum ağlamamak için.Akşama yolcusun.Ve ben çok zor dayanıyorum.Diyorum ki, okuluna gidiyor daha önceleri olduğu gibi...Fırsat bulduğu zaman gelecek diyorum.....Ama beynimdeki gerçeğin kalbimi etkilemesine engel olamıyorum.Alışmaya çalışıyorum.Biliyorum ilk günler zor olacak ama alışacağım.Dün halanın ağlaması gözümün önünden gitmiyor...Az daha beni de ağlatacaktı...Vatan görevi herkes yapacak da gülüm ayrılık zor,çok zor.......O yumruk hala boğazımda.....Hani kına gecelerinde "bu gece misafirim koynunda yatır anne" diyerek türkü söyler ya kızlar......Evlat sonuçta.....Kızı da bir, oğlu da!...
AKŞAMA GÖRÜŞMEK ÜZERE
ASKERİMİN GÜNLÜĞÜNDE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..