Sayfalar

25 Eylül 2009 Cuma

Kınalı kuzum.Bu mektup da sana.Dün yoğun bir gün geçirdim.Evdi,pazardı derken kardeşlerinin okul telaşı da birbirine karıştı.E...sabahçıydı,olaysız tamamladı güne.S.... öğlenciydi.Bir gitti pir gitti.İkinci sınıf ya bu sene biraz ağabeyilik vasfındaydı.
Öğretmeni sormuş o anlatmış.Koca yaz nerelere gittiğini ne yaptığını.Boşuna dememişler çocuktan al haberi diye!...
Sonrasında da okuma yarışması yapmışlar,pekiyi almış.
-Bir de bana kızıyordun çalışmıyorum diye!... Şeklinde söylenerek geldi eve.Ablası aldı onu.Ona da kızdı.
-yarın ben kendim geleceğim... dedi.
Bakalım bugün kendisi gelsin..
Bir de öğretmeni tatil kitaplarını istemiş."Ben yapıp bitirince annem çöpe attı demiş"
Öğretmeni de "tamam" demiş.
"Peki,sana aldığımız test kitabını da söyledin mi?" dedim
-Onu söyler miyim hiç!...Sonra herkes aynısını alır da beni geçerler,ben sınıfın birincisi olmak istiyorum.... demesin mi!...
Neyse şimdiE...'yı uyandıracağım.Velhasılı benim de 20 yıllık askerliğim hiç bitmiyor.
Ayrıca dün dayın da aradı.AMA yalan ama sahi iki lafın arasında iki tane de kız torunu olduğunu söyledi....Onlar yanında değillermiş Fransa'dalarmış.Zaten yeğenimi hiç görmedim,çocuğunu nasıl görürüm hiç bilmiyorum.Geleceklerini söyledi ama ne derece doğru bilemem.Dayın bu bir ayak üzerinde kırk senaryo yazıyor...
Neyse bu artık benim günlüğüm oldu neredeyse.Hadi seni öpüyorum.
Seni çok seven ANNEN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..