Sayfalar

16 Ekim 2009 Cuma

Özlemin dağ oldu içimde......

Ufffff!...Özlemin büyüyor yine içimde..Arasıra böyle oluyorum.1O gün sonra buradasın inşallah dağıtım izninde.İnşallah kurrada yakın bir yeri çekersin de hafta sonları gelebilirsin..Çok özlüyorum...
Şimdi kardeşin de gidecek.Hala evraklarla uğraşıyor.Sabahtan gitti teslim etmeye,hala verememiş..
Kasımda o da asker....Aynı duyguları yeniden yaşayacağım....
Asker anası olmak çok zormuş be gülüm..Nerede asker görsem dönüp bakıyorum doya doya.Sanki seni görüyorum onlarda...
Duygular değişmiyor....
Sen gelene kadar kim öle kim kala.....
Sanki sen yanımızdayken ecel gelmeyecekmiş gibi....
Sizler gelince bayramım olacak benim..Belki yaşıma yakışmayacak çılgınlıkla karşılayacağım sizleri...
Beni hiç böyle görmediğinizi düşüneceksiniz belki...Haklısınız ama siz de hiç askere gitmediniz daha önce...Ve siz hiç sizsiz kalmadınız........
Yavrularım ne çabuk büyüdünüz..Zaman kavramını yitirmiş durumdayım...
Daha ne zaman okula başlayacaklar derken şu geldiğimiz zamana bakın....
Herşeye rağmen mutluyum,mutlusunuz,mutluyuz......
Allah bu mutluluğumuzu bozmasın İnşallah!.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..