Sayfalar

27 Kasım 2009 Cuma

Canım oğluşum.Bugün sensiz geçen ilk bayramımızın ilk günü.Umarım sensiz geçen son bayramımızdır.
Biraz buruk biraz garip ama gerçek acı maalesef sensiziz.
E... dün seni çok özlediğini söyledi.Çocuklar çok sabırsız oluyor.Ben kendimi temmuza endekslemişim ya artı beklentimin olması da mantıksızlık,çok fazla üzülmüyorum.Allah can sağlığı versin..
Bu yıl koç aldı baban.Tek başına zorlanacaktı ama amcan da aynı yerden koç alınca rahatladım azıcık.Birlikte yardımlaşırlar..
Bu arada A...'nın askerlik hazırlıkları başladı.Sağolasın çok eksiğini sen tamamlayıverdin ama diğer eksiklerini halletmek için zaman kalmadı.Bayram ertesi sınava girecek.Hayırlısı olsun diyorum.Senden alışkın olmanın rahatlığı var.
Ama yine de onun askere bir an evvel gitmesini çok istiyorum.Çünkü bebekliğinden beri beni en çok üzen o oldu.Hatası telafi olmayan şeyler yapmadı ama gerçekten çok üzdü.En azından bizim dışımızda insanların nasıl olduğunu anlamasını ve en azından yatağını düzeltmesini istiyorum..
Ana kucağında terbiye olamadı istediğim gibi belki asker ocağında olur..Asi karakterli,gerçek çok acımasızca ama yine de itiraf etmeliyim ki karakteri bana benzemiş.
Tek farkla ben babaannemi üzerdim ama affetmesi için de bir kedi kadar munis davranır gönlünü alırdım.
Onun farkı kırdığı kalbi zamana bırakması.Yaptıkları affedilmeyecek şeyler değil aslında ama bir kez kırılan kalp zor düzeliyor.
İşte bu yüzden bir an evvel gitmesini istiyorum.Özlemeyecek miyim.Çok derinden duyacağım o özlemi.Üzülmüyor muyum,üzülüyorum.Ama biraz ne derler burnunu sürtmesi lazım tabiri caizse!...
Hayırlı ve mutl bayramlar diliyorum kınalı kuzum..
Hayırlı teskereler!....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..