Sayfalar

22 Kasım 2009 Pazar

Sevgili minik kuşum;
Dün öyle hareketli bir gün yaşadık ki,anlatacaklarım bugün biraz uzun olacak.
Sabah kahvaltıdan sonra yengenlere gittik.Evin tülleri ne zamandır itelediğimiz bir ihtiyaçtı.Baban,halan,yengen ve ben hep birlikte gidip evin tüllerini seçtik.
Sonrasında babanlar amcana araba bakmaya gittiler.
İkindi çayı akşam yemeği derken,halanı almak için Sabiha Gökçene doğru yola koyuldular.
Bu arada haberlerde hep alt yazı geçiyor.Yoğun sis nedeni ile uçaklar Atatürk havaalanına yönlendirildi diye.
Fakat babanlara orada hiç kimse hiçbir bilgi vermemiş.Amcan kavga dövüş öğrenmiş uçağın Atatürk havaalanına ineceğini..Sonrasında saat 20.30 da evde olması gereken halan,tüm badireleri atlatarak saat 01'de evde oldu....
Tabii sabaha kadar amcanlarda hasret sohbete karıştı.Bizler 6 kişinin yoğun sigara dumanı altında bitkin ama mutlu bir şekilde sabahın 5'inde eve geldik.Hala yatmadım yatacağımı da sanmıyorum.Uyku gitti bir kez.
Evde herkes uyuyor.Ben de günlüğümü dolduruyorum.
Senin özledim.Zaman zaman burnumda tütüyorsun .Sevdiğimi söylememe gerek yok,Sen onu biliyorsun.
Bizler hafif panik bir şekilde domuz gribi ne zaman olacağız diye beklerken geçen hafta halan komaya girmiş.Muhtemelen domuz gribi olduğunu söyledi.
Şimdi iyi.
Akşam haberlerinde de H1N1 virüsünün mutasyona uğradığını açıkladı dünya sağlık örgütü.
Yani bu ne demek;virüs daha da ölümcül oldu demek..
Allah korusun ne yapalım eceli gelen gider.
Eceli gelmeyen iyileşip ayağa kalkar.
Çocukların aşı kağıdını "uygun bulmuyorum" seçeneğini işaretleyip yolladım.
Bakalım yine ne palavralara gebe "WHO"
Başbakan olmuyor,milli eğitim bakanı olmuyor,Sağlık bakanının çocukları domuz gribini atlatmış o yüzden gerek yokmuş(inanasım gelmiyor ya!..),
bizim çocuklar olacakmış.
Çok beklersiniz.......
Hadi öptüm oğluşum...
İyi sabahlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..