Sayfalar

18 Kasım 2009 Çarşamba

Canım oğlum,sensiz sabahlara uyanmak ne kadar zor olsa da,yokluğuna yavaş yavaş alışıyoruz.Zaten başka çaremiz de yok.
Havaalanna iner inmez bizi aradın ya sağ salim vardığına çok memnun oldum.Sonra da askerlik hizmetini tamamlayacağın yere seni götürmek için araç beklediğini söyledin.
Sonra iki gün haber alamadık senden.
Konya'da ne rahattım ben.Her gün aryordun.Evde olan biten her şeyden haberin vardı.
Burası ülkeler arası da olunca,telefonu idareli kullanmaya başladın.
Zannediyorum burada sınırlı telefonlaşacağız seninle.
Olsun canın sağ olsun da varsın görüşemeyelim.
Bizde hayat devam ediyor.
Küçük S....yine rahatsız.Soğuk algınlığı.Hemen ciğerlerine inmeden Dr.a götürdüm.Hafif bir şurupla atlatacak inşallah ama üç gün de istirahat verdi.Bu defa da çocuk okuldan soğuyor.
Bugün de evde..
Ben,baban ve A.....dişlerimizi yaptırıyoruz.En vahimi benimkisi.
Geçen hafta üst dişleri kesti.Geçici taktı.
Bugün de alt dişleri kesecek ama geçicileri akşama takacak ya o sızıya nasıl dayanacağım bilmiyorum.
Sonucunda gülerken inci gibi olacaklar ya,o yüzden dayanıyorum.Çıtçıtlı diş yapacakmış.Bakalım bir de bunu deneyelim.
Bizden bugünlük bu kadar.
Öpüyorum seni.......

1 yorum:

  1. İnşallah,oğlunuz yeni yerinde çok rahat edecek ve sağ salim evine dönecek.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..