Sayfalar

15 Kasım 2009 Pazar

Yine gittin işte....

Bu gidiş gelişlere alışırım sanmıştım ya gülüm,meğerse gelişlere alışılıyormuş da gidişlere bir türlü alışılamıyormuş.
15 gündür evimzde gerçek gülüşleri yaşadık.Meğerse senin yokluğunda gülüşlerimiz bile yapmacıkmış.
Oysa bugün seni yolcu ettik.Evimiz yine buz gibi oldu.
Senden kalan anıları topladım.Gönlümün bir yerine hapsetmek için.Özlemim arttığında çıkarıp çıkarıp hasret gidermek için.
Yoksun işte,8,5 ay nasıl geçecek bilmiyorum.Ama kendimi sensizliğe bir türlü alıştıramıyorum.
Koskoca adamsın artık.Bakma benim kınalı kuzum,minik kuşum dediğime.Ama evlatlar annelerin gözünde hiç büyümüyorlar ki....
GÜLE GÜLE KUZUM YOLUN AÇIK OLSUN.GÜLE GÜLE KUZUM SENİ RABBİM KORUSUN.....
Seni çok seven annen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..