Sayfalar

30 Kasım 2009 Pazartesi

Sensiz ilk bayramımız.....

Canım oğlum,ilk gözağrım sensiz geçen ilk bayramımızdı bu,tatsız tuzsuz geçti gitti.
İlk gün baban ve kardeşin beraber gidip kestiler kurbanımızı,sonrasında,dedenlerde toplandık bütün aile.Herkes vardı sen yoktun.
Boğazıma dizildi kurban eti,ama sana da ayırdım.Ne zaman gelirsen gel senin payın dondurucuda bekliyor.
Ertesi günse eş,dost,ahbap ziyaretimize geldi sağolsunlar.Onları büyük bir keyifle ağırladım.Misafiri seviyorum.Her zaman gelsinler..
Ve bugün son gün.Herkes yarınının hazırlığını yapıyor.Biz de öyle.
Çocuklar banyolarını yapıyorlar sıra ile,çantaları hazırlanacak,ben yarın sabah dişçiye gideceğim.Ön alt dişleri kesip ufaltacak.Şu işi biraz canımı yakmadan yapsa iyi olacak ya,ya o beceremiyor,ya da biz iyi bir doktora düşmedik..
Her halükarda ben suçsuzum....
Sonrasında küçük S...'yı okula yollayıp ben de kursa gideceğim.Akşama da geçici dişleri takar herhalde...Böyle monoton,sıradan bir gün işte.
Yarından sonra da A....'nın valizini hazırlayacağım.Eksiklikleri henüz tamamlayamadım.İnşallah eksiksiz yollayabilirim oğluşumu...
Onu da çok özleyeceğim.Her ne kadar didişsek de,beni her ne kadar en çok üzen o olsa da,yine de en çok güldürebilen o oldu.
Espirileriyle beni her zaman kahkahalara boğmuştu.
Şimdi onun gidişi ile kahkahalarım da öksüz kalacak.
Zaten onun beni üzüşü yalnızca didişmemizden kaynaklanıyor sen de biliyorsun ki,kimseye saygısızlığı olmamıştır,hiçbir kötü alışkanlığı da yoktur.
Derdi sadece benimle.Gitsin bakalım,bensiz kalsın bakalım ne yapacak?
Umarım rahat eder.Umarım büyür de gelir,Umarım hayata bakış açısını değiştirip de gelir.
Üf!...boğazıma yine birşeyler oluyor..
Yine ağlamak istemiyorum.Kardeşini de güle oynaya yollamak istiyorum.O yumruğu boğazımda hissetmek istemiyorum.
Allahım yardım etsin,sizleri bana bağışlasın,siz olmadan nefes bile almak acı veriyor...
Öbür gün sınava girecek.Artık hazır asker.Bakalım o nereye düşecek?
Kısa dönem mi,uzun dönem mi?
Hakkınızda hep hayırlısı olsun inşallah Yavrularım benim.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..