Sayfalar

2 Aralık 2009 Çarşamba

Canım oğlum.....
dünü anlatmak istiyorum sana.Dün sabah dişçiye gittik.Ve ön dişlerimi kesti.Hiçbir acı ve ıstırap duynadan hallettik çok şükür.Zaten çenemin uyuşuluğu tan dört saatte açıldı.Sonrasında bir acı ki anlatmam mümkün değil.Ağrıkesiciler asla fayda etmedi.Öğleden sonra küçükS... okula götürüp kursa gittim.Orada da aynı acı.Akşamı zor ettim.Akşam saat 18 gibi dişçiye gidip geçici dişleri taktırınca yavaş yavaş ızdırabım hafifledi.Ve akşam saat 21 de ben gitmişim.Sanki dünyanın işini ben yapmışım gibi yorgundum..
Ve sabah 4.30 da kalktım kahvaltıyı hazırladım baban ve kardeşin için.
Evet ikinci askerim bugün sınava giriyor...
Dün Tuzla'da sınava girenleri gördük,yollar almıyordu.Ne kadar çok gencimiz var....
Allahım hepsini korusun...Dörderli sıralar halinde bir stadyumun etrafını saracak vaziyette yedeksubay adayı vardı.Bu sadece benim gördüğümdü.
Neyse benim askerim de bugün Küçükyalı'da sınava giriyor.Allah rast getirsin.Hem vatan hem bizim için hayırlısı olsun.
Ayın 10 ya da 12 sinde yolcu......
Ya işte küçük A... da büyüdü de vatan koruyacak..
Zaman su gibi akıp gidiyor..
Yakında ona da mektuplar yazacağım...
Onu da özleyeceğim,özlemime set çekeceğim.
Sen de uzun zamandır aramadın,senden de bir haber alamıyoruz.Bekliyorum sesini de özler oldum artık.
Canlarım sizleri çok seviyorum.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..