Sayfalar

22 Aralık 2009 Salı

Canım oğlum;
Dünkü telefon konuşmamızı yazmak istiyorum.Sen ne konuştuğumuzu biliyorsun ama ben duygularımı yazmak istiyorum.
Baban dün sabah senin yanından geldi.Benim korkularımın aksine senin çakı gibi bir asker olduğunu söyledi.Hatta kilo bile aldığını söyledi...
Telefon çalınca senden ya da ağabeyinden olduğunu düşündüm önce.Babanın eve dönüp dönmediğini merak ettiğini,bunun için aradığınızı düşündüm.
Ama telefonu açar açmaz bana
"Anne gideceğim yer belli oldu,SİLOPİ " dedin.
Ben kısa bir sesizlik sonrası daha doğrusu kısa bir panik sonrası sana defalarca "doğru söyle " dedim.Sen de defalarca aynı yanıtı verdin.
O kısa sürede neler neler düşünmedim ki?
En sonunda mantık galip geldi.Vatan toprağının her yeri aynı...Allah büyük sen gitmeyeceksin o gitmeyecek de bu vatanı kim bekleyecek?
"Güle güle git oğlum"dedim gururla.......
Sonradan da şaka yaptığını,yine İzmir'de kaldığını sadece Buca'ya gideceğini söyledin.
İnan sevinemedim desem yeri....
Hayırlı olsun...Vatan sağolsun.
Allah o yavrularımızın düşmanlarına aman vermesin.
Bir asker nasıl yetişiyor,bir evlat nasıl yetişiyor bilemezler..
Neyse oğluşum Allah tüm askerlerimzile birlikte siz benim yavrularımı da korusun......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..