Sayfalar

15 Aralık 2009 Salı

Canım oğlum,sana epeydir yazamamışım beni affet.Hani arkadaşı R..... vardı ya,annesi de benim arkadaşım olmuştu sizin sayenizde.İşte onu evelki gün kaybettik.Dün de cenazesi kaldırıldı.Dün oradaydım...Çok üzgünüm.Hayatın kime ne sürpriz yapacağı hiç belli olmuyor.
Ama hayat da durmadan devam ediyor...Herkes kaldığı yerden merhaba diyecek tekrar,içide bir sızı olsa bile.Zamanla o ateş de küllenecek.Hiç bir acı sonsuza dek sürmez.......
Acıyı veren rabbim devasını da veriyor.Zaten sonunda dönüş ona değil mi, başımıza gelmemesini istemenin de bir mantığı yok.
O halde Allah sıralı ölüm versin demek en güzeli belki de......
Evim ıssız,evim sessiz,evim neşesiz.Sizin geldiğiniz gün hayat benim için bambaşka güzelleşecek.Şu temmuz bir gelse diyorum.A... da mayıs sonu teskere alacak.
Siz gelince HAYAT BAYRAM OLACAK.......
Öpüyorum canım yavrum sana iyi nöbetler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..