Sayfalar

15 Aralık 2009 Salı

İki gündür ne sana ne de ağabeyine yazamıyorum.Senin gidişinin sıkıntısını içimden atamadan acı bir haberle sarsıldım..
Hem kurstan arkadaşım hem de komşumuz olan bir dostu kaybetmenin üzüntüsü sarstı tüm arkadaşları ve beni.
Dün onun cenazesindeydik.Yapacak çok şeyi vardı.Evlendireceği çocukları ve
"Eşimi istiyorum" diyen bir de hayat arkadaşı.....
Hayat gerçekten çok garip.Sadece başım ağrıyor diyordu son bir yıldır.Ve asla hastalığı tesbit edilemedi..Arkadaşıma Allahtan rahmet diliyorum.
İşte onun üzüntüsü senin sıkıntını bastırdı diyebilirim.Şu an hala içim sıkılmakta.Fazla birşey yazamayacağım.En kısa sürede dışarı çıkmak istiyorum.Kursuma gideceğim.En iyi terapi yöntemi.Yoksa kura kaldıra ben de dert sahibi olacağım....
Öncelikle küçük S... nın ödevlerine yardımcı olmalıyım.Sonra da onu okula götürmem lazım...
Sen de aramadın iki gündür.İnşallah bir problem yoktur. Öpüyorum seni ...
Hayırlı günler diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..