Sayfalar

13 Aralık 2009 Pazar

Canım oğlum,erken geldin rüyama....
Dün gece yanağıma öyle bir öpücük kondurdun ki,sıcaklığını yüreğimde hissedip uyanıverdim.Sen uzakta olmasaydın gerçekliğine yemin bile edebilirdim.
Uyanınca üzüntüm tazeleniverdi.Yüreğime söz geçiremiyorum.Dün akşam aradın.İlk talimi yaptığını tabiri caizse süründüğünü söyledin.
E tabii baba ocağı,ana kucağı değil...Asker ocağı......
Yine de üzülmedim dersem yalan yazmış olurum.Hayata hazırlanacaksın orada.Bu da senin için bir aşama....
Özlemine dayanmaya çalışıyorum.İnşallah yemin törenine gelebiliriz.
Seni şimdiden özledim.
O beni sinirlendirip de hemen arkasından güldürmeye uğraşmaların geliyor aklıma hep.Sonunda başarırdın zaten.
Hem bu kadar agresif hem de bu kadar espiritüel nasıl olunabiliyor hep hayret etmişimdir sana...
Ne olursan ol benim yavrumsun.......
Sana her şey feda olsun.......
Tez vakitte kavuşmak ümidi ile.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli.....
Lütfen;
bir :)) bile olsa yorumlarınız beni mutlu edecek..